eJA OHh EjA


Terlalu lama rasanya tak masukkan gambar Eja dan Anteng kat sini. Rasanya ramai gak yang tertunggu-tunggu mana la gambar budak-budak tu. Asyik-asyik gambar bapak dia jek, asyik-asyik gambar bapak dia jek...kan? Tau takper....Nak buek camno jangg, bapak dia sendiri jarang jumpa anak-anak dia. Keluar pagi-pagi hari, balik plak dah golap-gelita, Eja ngan Anteng pun dah tido...camtu ler tiap-tiap hari hidup aku sekarang ni...
Walahh, ni ada gambar Eja masa kami gi jejalan kat Plaza Pelangi semalam...tengok ler apa dia buat dalam kete masa kami tinggal berdua jek tunggu mummy dia yang ngah syok shopping sakan gamaknya kat dalam plaza tu! HUhUhUu!!
Dikuasakan oleh Blogger.