oohhh manjernyer...

Anteng sekarang pun dah berminat main badminton
Anak dara aku yang sorang ni pun dah pandai bergaya ngan handphone
Anak-anak manja aku ni sempat gak berposing sakan sebelum mereka semua balik ke Batu Pahat nak jumpa atuk nenek diaorang. Aku tinggal kat umah ler sengsorang nampaknya selama dua malam sampai hari minggu. Aku tak dapat ikut diaorang pasal aku ada perlawanan ping pong, badminton, carrom dan dart di stadium larkin selama dua hari iaitu Sabtu dan Ahad. Diaorang balik kampung tumpang pakcik diaorang. Hari minggu nanti aku ambik diaorang semula balik JB lepas habis pertandingan tu nanti.
Dikuasakan oleh Blogger.