Hari Terbuka Sekolah Anteng

Seronok betul melombong yek?
kena ikut turn la...first come first serve... khusyuknyer melombong bijih...banyak ker hasil?
wahh, dah dapat kawan baru di sekolah yek?

Pagi-pagi lagi eja dah kena kejutkan dari tido. Hari ni eja kena ikut sekali kitaorang kluar rumah. Lepas antar mummy gi kerja jek, terus kena gi sekolah anteng untuk ambik penyata peperiksaannya. Eja kena ikut sekali sebab bibiks pun kena ikut gak sebab lepas selesai urusan anteng di sekolah, kena antar bibiks ke klinik untuk buat fomema. Visa bibiks pun dah nak expired bulan Ogos nanti. Tu sebab eja kena bawak sekali pepagi hari sebab takder sesapa nak jaga dia kat rumah. Eja memang suka bangat ler sebab dapat masuk kelas sekali. Tengok jek ler gelagat dia dalam kelas anteng...macam-macam yang dibuatnyer.
Dikuasakan oleh Blogger.