Oiit! Mengaji laa weeehhh!!!

Orang suruh mengaji diaorang ni borak2 ler plak. Rotan sekor-sekor baru tau! Sebenornyer, gambar-gambar ni baru abis ngaji. Ni ngah kecoh-kecoh pasal masa ngah syok2 mengaji tetiba ada plak sorang mamat gila masuk kat dalam bilik ni terjegat tengok bebudak ni ngah mengaji. Dah ler pakai suar pendek, pastu dok membatukan diri macam Statue of Liberty jek. Bebudak ni muka sekor-sekor dah pucat. Kalo ditoreh pun takdak kuar darah. Diaorang takut bukannya pasal mamat gila tu bawak senjata, tapi sebab takut tetiba jek mamat tu buat hal tunjuk 'tut' dia kat diaorang, haa sapa nak jawab??! Mamat ni kabornyer memang suka tunjuk 'tut' dia kat orang. Katanyer 'gila seks'. Ntah ler betul ker tidak sebab blom terserempak lagi dia buat camtu. Kalau betul2 ler dia buat camtu, pakat ramai2 bogelkan pastu jemur kat tengah panas, bior dia rasa. Nak sangat, ambik ko!!!
Dikuasakan oleh Blogger.