Aksi Terlampau Si Teletubbies Merah


Waduh...waduhh...waduuuhhh!!! Sukernyer bebudak ni buat lawak antarabangsa yek? Tengok jek ler si 'teletubbies merah' ni. Bukan main sakan lagi dia!! Macam nak runtuh Ampang Superbowl ni dibuatnyer. Macam-macam aksi terlampau yang semuanya kategori (18sg). Tokey Ampang Superbowl tu pun dah tak bley nak buat apa dah, dia cakap, lantak korang ler nak buat apa pun! Dia paham sesangat sebab memasing baru terlepas dari zoo Johor, memang tak dapek nak nolong dahh!!!
Dikuasakan oleh Blogger.