Dataran Batu Pahat

Hari Sabtu lepas kitaorang balik kampung sebab rasanya dah sebulan gak la kitaorang tak balik. Orang kampung pun dah rindu bangat kat bebudak berdua tu. Tido semalam di kampung aku dan semalam di rumah mentua. Malam kedua tu, kitaorang gi jejalan kat Dataran Batu Pahat bawak bebudak. Anteng, eja dan sepupu-sepipit diaorang bermain-main di situ. Berlari-lari, berkejar-kejaran, main bola dan macam-macam lagi ler aktiviti bebudak ni kat situ. Lepas dah penat bermain, kitaorang gi dinner ler kat Restoran Perahu.
Dikuasakan oleh Blogger.