Nak ikut gi opis...

mata dah kuyu sebab mengantuk
Sekarang ni Eja selalu sangat bangun awal pagi sebab nak ikut antar Anteng gi sekolah, pastu antar Mummy gi opis and lastly gi opis Papa. Lepas tu plak, Papa kena antar Eja balik rumah. Macam tu lah rutin Eja kalo dia terjaga pagi-pagi. Kalo tak dibawa, memang mengamuk ler jawabnyer. Kesian gak la sebab mungkin dia boring asyik dok kat umah jek tinggal berdua ngan bibik setiap hari. Bila dapat peluang jek nak ronda-ronda, haa apa lagi, terpaksa ler dibawa sekali.
Dikuasakan oleh Blogger.