Sakitnyer sendi-sendi aku!!!

baju coklat tudung putih ni ler 'bezday girl'. Dah tua dah, dah nak pencen, ahaks!
Aku arinih tak sihat. Tetiba jek kena selsema, batuk dan demam. Ni pun gi opis rasa tak larat giler. Semua sendi-sendi aku sakit. Dada pun sakit sebab baru nak kena selsema. Kalo ikutkan memang ler malas sungguh nak gi opis arinih, tapi sebab cuti aku pun dah tinggal beberapa hari jek, tu sebab terpaksa gak la digagahi jua untuk ke opis. Arinih, macam biasa la, dari pukul 8.00 pagi sampai kol 8.30, mengaji. Lepas abis mengaji, akak ketua kerani kat opis aku ada order makan-makan plak. Tak tau la bersempena apa, tapi dua hari lepas bezday dia. Gamaknyer nak celebrate la kut. Tak kisahlah, yang penting arinih kitaorang makan free!!!
Dikuasakan oleh Blogger.