Terubat Sudah Kerinduan

Ambik bibik kat Senai Airport malam tadi bersama Anteng dan sepupunyer. Eja dan yang lain-lain tunggu kat umah jek sebab dah malam sangat. Lagipun takut flight tu delay. Kesian plak kalo Eja terpaksa tunggu lama-lama di airport. Bibik tiba agak lewat jugak dari schedule asal. Sampai di rumah, Eja dah tunggu dengan penuh kerinduan yang tak terhingga. Nampak jek bibik terus terlompat-lompat kegembiraan. Dah sebulan bibik pulang ke kampungnyer. Mana Eja tak rindu giler. Tengok jek ler gambor-gambor kat atas tu, tak moh lepas dari pelukan. Malamnyer Eja tido pun sampai mengigau-ngigau ingatkan bibik nak pulang semula ke Indon.
Dikuasakan oleh Blogger.