Selamat Tinggal Sue

Kesian Sue, tengok tu, air mata berjujuran, air hidung pun samer yek? Kwang kwang kwangg
Sue dapat kerja kat tempat lain. Minggu lepas merupakan hari terakhir dia bekerja kat opis aku. Bebudak praktikal seramai 5 orang pun dah habis jalani praktikal hari Jumaat yang lepas. Lepas sessi mengaji hari Jumaat lepas, kitaorang buatlah majlis perpisahan untuk Sue dan bebudak praktikal tersebut. Ni kira sessi menangis-menangis ler...terutamanya Sue yang dah berkhidmat lebih 5 tahun ngan kitaorang. Memang sedih bangat ler dia, berjurai2 air mata dan air hidung kuar...kikiki! Oh yek, terlupa plak nak mention, boss aku pun rupa2nya hari Jumaat tu hari terakhir dia berkhidmat ngan kitaorang. Mulai hari ni, kitaorang dah tak mengadap muka dia lagi....hoorayyy!!! Merdeka!! Merdekaaa!!! Merdekaaa!!! Opps, boss baru nanti masuk, tak tau ler camner sengsara dan hazabnyer kitaorang nanti...errmmm iskh! iskh!! iskhhh!!!
Dikuasakan oleh Blogger.