Suka-suka Jek Cabut Nyawa Sendiri Yek!

video

Manusia ni bila Tuhan dah berikan nyawa, sesuka hati diaorang jek nak cabut-cabut sendiri. Video ni budak opis aku yang rakamkan petang semalam selepas waktu pejabat. Lokasi kejadian ni berlaku pun dekat ngan opis aku. Masa aku pulang dari pejabat tu, aku lalu kat bangunan tempat mamat ni terjun. Tapi masa aku lalu tu, pihak ambulan sedang memasukkan mayat mamat ni ke dalam van manakala pihak bomba sedang kemas-kemas peralatan yang digunakan untuk menyelamatkan si mamat ni. Mutu rakaman video ni tak berapa baik sebab yang tukang ambiknyer tu fomfuan, pastu agak jauh sedikit dari bangunan tu.

Dikuasakan oleh Blogger.