Selamat Jalan Bibik Mikem

Eja sedih banget nak melepaskan Bibik Mikem pergi
Semalam aku kena hantar bibik Mikem pulang ke Indonesia menaiki feri di Stulang Laut, Johor Bahru. Eja memang rapat dengan bibik Mikem. Masa bibik Mikem nak berangkat tu, dia sedih banget. Marah tak kasi bibik balik. Bibik Mikem dah abis perkhidmatannya di sini dan ni nak balik kampung terus dan tak datang lagi bekerja di sini. Tapi...dulu pun camtu jugak. Kata dah last, taknak kerja lagi, tup-tup datang lagi bekerja di sini. Kali ni, tak tau ler, katanyer dah takmoh kerja lagi, nak menetap terus di kampung. Tapi sapa tau kan...tunggu aje la perkembangannya nanti...
Dikuasakan oleh Blogger.