Rewang Rewang

amboi akak ni khusyuk plak dia tengok tv yek?
Anak Boss nak kawin 7 Jun nanti. Kat opis kitaorang ngah sibuk 'rewang' packing kerepek, buat bunga telur dan kad jemputan. Dah dua tiga minggu macam ni. Mana ada masa lapang, diaorang siapkan barang-barang untuk kenduri kawin rumah boss nanti. Almaklum la, boss aku tu duda, so takder orang fomfuan yang boleh tolong dia di rumah. So, kitaorang la kira pakat2 tolong boss buat persiapan. Dalam minggu ni, boss plak nak tumpangkan kerusi, meja dan perabot-perabot kat rumah aku. Iye la, jarak rumah aku ngan rumah boss tak jauh. Siap sedia jek la kena kosongkan rumah sebab nak bawa masuk barang-barang boss nanti.
Dikuasakan oleh Blogger.