Open House 2008

Tak macam tahun-tahun lepas, tahun ni kitaorang tak buat open house secara besar-besaran. Hanya sebahagian jek yang kami jemput datang ke rumah. Kata Mommy tak larat nak ajak ramai-ramai. Kebetulan plak, kawan-kawan opis Papa semuanya ngah bz dan ramai yang outstation. Jadi, tak dapatlah nak ajak diaorang sekali datang makan di rumah. Menu kali ni, kitaorang sediakan soto, roti jala, sandwich tuna, mee goreng, kuih-muih dan ntah apa ntah lagi, Papa pun dah tak ingat. Nasib baik la Mommy jenis yang pandai masak kan...tu yang Papa sayanggg bangeettt sama Mommy...MMMUUUAAHHH!!!
Dikuasakan oleh Blogger.