Kopi Badang Dan Anda

Terima kasih kepada En Arun Kumar dan Puan Farhana yang sudi untuk merasai kehebatan Kopi Badang dan ingin berkongsi dengan saudara-mara mereka.

En Arun Kumar berhajat untuk berkongsi dengan ibu bapa, mentua dan sahabat-sahabatnya dan seterusnya ingin menjadi agen jualan Kopi Badang walaupun beliau bukan penggemar kopi sebelum ini. Tapi Kopi Badang telah berjaya merubah persepsi beliau terhadap kopi dan akhirnya beliau tertambat hati untuk menjadi wakil penjual dan pembekal kepada sahabat-sahabatnya setelah mendapat feedback yang sangat positif dari rakan-rakannya menyatakan bahawa Kopi Badang ni teramatlah sedap dan baik untuk kesihatan kerana tiada gula terutama kepada penghidap kencing manis. Secara tidak langsung penghidap kencing manis juga dapat sama-sama menikmati keenakan Kopi Badang tanpa ada rasa risau akan kandungan gula. Tahniah En Arun Kumar kerana telah berjaya memperkenalkan dan mendapat kepercayaan dari rakan-rakannya yang kebanyakannya berbangsa India. So, lepas ni market India En Arun Kumar adalah jaguhnya. Syabas dan Tahniah Papa ucapkan. All the best En Arun Kumar.


Bagi Puan Farhana pula, beliau terkesan dengan Kopi Badang disebabkan suami beliau bekerja syif malam dan niat beliau adalah untuk membantu suaminya supaya bertenaga menjalankan tugasnya di waktu malam. Kami sangat bersyukur dan berterima kasih kerana mempercayai kehebatan Kopi Badang dan kami sangat gembira Kopi Badang dapat membantu suami Puan Farhana dapat melaksanakan tugas dan tanggungjawabnya dengan baik. Sekurang-kurangnya suami Puan Farhana tak terlelap masa menjalankan tugas, hehehe. Terima kasih kami ucapkan. Puan Farhana juga bercadang untuk menjadi agen jualan bagi membantu menambah pendapatan keluarganya. Kami sokong 100% dengan keputusan Puan Farhana dan mendoakan kejayaan buat beliau. Insya Allah kami akan membantu merealisasikan impian Puan Farhana.

Semua ini merupakan sebahagian kecil daripada feedback dan tujuan para pelanggan yang mendapatkan Kopi Badang untuk kegunaan mereka dan keluarga mereka. Kami berbangga dan gembira dapat membantu mereka-mereka yang memerlukannya. Semoga kami akan terus dapat berbakti kepada masyarakat sekalian. Terima kasih kerana memilih Kopi Badang sebagai penyelamat Anda.

Dapatkan Kopi Badang Anda sekarang :

011 - 3652 1831 - Mr Arun Kumar

014 - 298 7280 - Puan Farhana

Post a Comment

6 Comments