KACAX !! KACAX !!! KACAX !!!! ADOIIII...TAKDE BENDA LAIN KE ???!!!



"Alamak!!! Dah nak raya ke?! Baju tak tempah lagi ni! Kain pun tak sempat lagi nak pergi pilih nak warna apa!!! Macam mana ni...!!!"

Rileks lah, tak perlu kalut kalau anda tidak mempunyai cukup masa untuk buat tempahan baju atau terlupa nak beli kain untuk dihantar ke tailor. Waktu-waktu sebegini memang susah dah nak cari tukang jahit yang sanggup mengambil tempahan baju raya lagi. Silap-silap haribulan, tempahan yang sedia ada pun mereka tidak sempat nak siapkan sebelum raya. Niaya je kan...


Alahh...KACAX kan ada...



SIAPA YANG KACAX SANGAT TU??!


KACAX adalah jenama pakaian kurta lelaki dewasa dan kanak-kanak yang dimiliki oleh Encik Nik Farid, anak kelahiran Terengganu tetapi telah menetap di Johor Bahru selama lebih kurang 20 tahun. Butik KACAX terletak di Aras 3, Angsana JB Mall, Johor Bahru. Rekaannya juga adalah rekaan tersendiri dan terkini dengan menggunakan kain dari material yang sangat bermutu tinggi dan sangat selesa bila dipakai. Pendek kata, sekali cuba terus jatuh cinta lah dengan KACAX ni. Ada pelbagai jenis kain, warna dan bentuk kurta keluaran KACAX, antaranya adalah :


1. KACAX PRIMO








2. KACAX MODICA








3. KACAX GIO









4. KACAX MATARO





Pembuatan Kurta KACAX ni memang amat teliti dan sangat menitikberatkan kepada kecantikan, keselesaan, mutu dan kualiti. Kainnya yang menggunakan material berkualiti tinggi menjadikan si pemakai akan mudah jatuh cinta pandang pertama. Kepelbagaian jenis kain dan corak serta potongan kurta Kacax ini juga merupakan tarikan yang amat kuat terhadap para pelanggan mahupun pelanggan baru atau sedia ada. Pemilik KACAX iaitu Encik Nik sangat cerewet tentang pemilihan dan pembuatan kurta-kurta beliau sebelum sesuatu kurta itu dijual dan dipasarkan di butiknya.


Keaslian rekabentuknya adalah dicetuskan dari buah fikiran pemilik KACAX itu sendiri di samping komentar dan pendapat daripada kaum keluarga dan rakan-rakan serta para pelanggan juga. Dari gabungan itu maka terhasil lah Kurta KACAX yang sangat TERKINI, MODEN dan EKSLUSIF. Tidak hairan ianya begitu laris dan diminati ramai.


Salah satu tarikan kurta KACAX ini adalah butangnya yang dihasilkan daripada tempurung kelapa. Jahitannya juga begitu kemas. Apabila dipakai akan terasa ianya 'terletak' di badan dan tidak menggelebeh.









Bukan setakat kurta untuk orang dewasa sahaja yang dijual di butik KACAX. Malahan kurta untuk kanak-kanak juga ada disediakan. Rekaan KACAX KID juga menyamai dengan KACAX DEWASA dan menjadikan ianya KACAX SEDONDON.








Bersempena bulan Ramadhan ni, Butik KACAX berbesar hati ingin memberikan potongan sebanyak 20% ke atas setiap pembelian. Promosi ini bermula sekarang sehingga 10 JUN 2018, 11.59pm. Senang sangat, cuma perlu Screen Shot kod promo di bawah ni dan tunjukkan di kaunter semasa membuat pembayaran :



BG03KACAX



Atau bagi yang ingin membuat pembelian secara atas talian, boleh terus klik pada link berikut :




Jom datang beramai-ramai ke Butik KACAX dan follow FB dan IG :


Butik KACAX
L3.41, Level 3
Angsana JB Mall
81200 Johor Bahru
Johor







15 ulasan:

  1. KACAX sgt pak ya! aishhh, suka tengok kemeja budak KACAX ni, teringin nak kacaxkan anak juga!. hehe

    BalasPadam
  2. kalau dekat dh boleh pergi.. hehehehhe.. wahh baju raya dah dapat yeee.. best nauu

    BalasPadam
  3. Wah. Ada baju sedondon dengan anak.. Menarikk

    BalasPadam
  4. bijak nama branding dia.
    sonang ingat
    kurta kacak gio menarik tgk.

    BalasPadam
  5. Lawa seyhhh. Design dia! Suka suka....
    Best boleh shopping online

    BalasPadam
  6. Sekarang takpayah tempah2 dah. Beli siap senang. Ok jom sopeng dgn family

    BalasPadam
  7. Wahhh pakai ni terus kacax lah!

    BalasPadam
  8. rambang mata kan masuk kacax.rasa semua rekaan jadi kacax.
    Janji Kita

    BalasPadam
  9. Bertambah kacaklah memakai kacax .. pilihan warna dia sangat byk! Design dn kainnya pun bagus. Ank dh berkenan byk color dAh ni ..

    BalasPadam
  10. Wowww... stylo la baju2 dkt Kacax ni... cantik design

    BalasPadam
  11. cantik cantik design dia. kualiti pun baguss

    BalasPadam
  12. Kacax primo ngan modica tu lawa lah. Terbayang hubby ngan kembar i pakai, konpem kacak! Hehe

    BalasPadam
  13. Memang banyak rekaan yang menarik
    Sampai rambang mata dibuatnya untuk pilih yang berkenan di hati

    BalasPadam
  14. Wah baru tau ada kurta kacax sedondon dengan bapa dan anak lelaki...ishhh nak pi terjah tp kt Johor harap buka cawangan di KL ye nanti akan datang

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.