KURUS, CANTIK, GEBU, MULUS, PAYUDARA ANJAL DAN PUNGGUNG MANTAP DENGAN BioXcellent


DETOX, CANTIK, MULUS, GEBU, KURUS, RAMPING, PAYUDARA ANJAL DAN MANTAP DENGAN BioXcellent



APA TU BioXcellent

Jenama BioXcellent sudah tidak asing lagi di kalangan mereka yang mengutamakan kesihatan. Diilhamkan dari France dan penghasilannya melalui pelbagai kajian dan inovasi secara berterusan menjadikan produknya begitu dipercayai dan diyakini. Telah mendapat pengesahan dan pengiktirafan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan mempunyai sijil MeSTI dan GMP. Produk keluaran syarikat Gemini Beauty Resources (M) Sdn Bhd ini juga telah berjaya mendapat pengiktirafan daripada Asia Pacific Super Health Brand pada tahun 2016/2017. Produknya adalah bersumberkan buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan yang merupakan 100% Botanical dan Natural.

Produk-produk yang diformulasikan dan dibangunkan oleh mereka-mereka yang sangat berpengalaman di dalam bidang farmaseutikal, kimia dan nutrisi dari Jabatan Pembangunan dan Penyelidikan BioXcellent itu sendiri menjadikan ianya sesuatu yang sangat istimewa.


PRODUK-PRODUK BioXcellent

Untuk pengetahuan korang, sehingga kini terdapat 5 produk BioXcellent yang 'Super Awesome' yang dapat memenuhi kehendak dan citarasa para pengguna. Setiap satunya mempunyai pelbagai kegunaan dan keistimewaannya yang tersendiri. Para pengguna pasti akan mudah jatuh cinta terhadap produk-produk BioXcellent ini tatkala mencuba buat pertama kali, kedua, ketiga dan seterusnya. Pendek kata akan berkali-kali lah jatuh cintanya, haa gitu! Apakah produk-produknya? Ok, tengok kat bawah ni, aku akan terangkan serba ringkas tentang setiap satu produk-produk BioXcellent ni.



1. BioXcellent W. Line Fiber






Untuk korang yang menghadapi masalah buang air besar dan berat badan berlebihan serta ingin mengawal tahap kolestrol dan ingin membuang lemak dan toksin di dalam badan, BioXcellent W. Line Fiber adalah produk yang sangat disyorkan. Produk ini sesuai untuk lelaki dan perempuan. Selain daripada membantu melancarkan sistem pencernaan, ianya juga dapat meningkatkan sistem imunisasi badan kita, menghalang pembentukan melanin yang menjadi punca kulit gelap seterusnya akan membantu mencerah dan memutihkan. Maksudnya, sebelum korang mengambil produk lain, korang amalkan dulu BioXcellent W. Line Fiber ni. Selepas toksin-toksin dalam badan sudah dinyahkan, nanti senanglah badan korang nak serap segala nutrisi yang korang dapat daripada makanan dan juga daripada produk-produk BioXcellent yang lain.

Ramuan dan Kandungan BioXcellent W. Line Fiber :
  • Ekstrak Jus Epal
  • Maltodekstrin
  • Fruktos
  • Acacia Gum
  • Ekstrak Campuran Sayur dan Buah
  • Ekstrak Jus Nanas
  • Ekstrak Timun
  • Ekstrak Bayam
  • Ekstrak Jus Lemon
  • Ekstrak Jus Betik
  • Ekstrak Lobak Merah
  • Ekstrak Jus Mangga
  • Trikalsium Fosfat
  • Asid Sitrik



2. BioXcellent Slender Bern White







BioXcellent Slender Bern White ni tidak kurang hebatnya dengan produk pertama tadi. Produk ni dikhususkan untuk korang yang nak slim melim lah. Merupakan Minuman Campuran Botani. Antara khasiat produk ni ialah dapat membantu mengurangkan masalah berat badan, mengawal selera makan kita, mempercepatkan kita rasa kenyang, membantu menghalang pembentukan lemak dan ianya memberikan kita tenaga supaya lemak-lemak degil tu terbakar dengan pantas. Selain daripada itu, ianya juga bertindak sebagai antioksidan dan agen pemutih kulit. Paling menarik, ianya dapat mengelakkan kesan kita kembali gemuk selepas berhenti meminumnya. Haa suka tak...suka tak??!

Ramuan dan Kandungan :
  • Serbuk Jus Rasberri
  • Serbuk Jus Kranberri
  • Kopi Hijau
  • Garnicia Cambogia
  • L-Carnitine
  • Maltodekstrin
  • Fruktos
  • Acacia Gum
  • Trikalsium Fosfat
  • Asid Sitrik
Nota Penting :
  • Diminum 30 minit sebelum makan tengahari
  • Tidak sesuai untuk wanita mengandung, berpantang dan menyusukan anak
  • Tidak sesuai untuk kanak-kanak di bawah usia 15 tahun
  • Tidak sesuai untuk mereka yang sakit jantung, diabetes dan pesakit kronik
  • Tidak sesuai untuk mereka yang menghidap migrain (disahkan oleh doktor)



3. BioXcellent GoutXcid




Produk ini adalah untuk mereka yang menghadapi penyakit Gout dan Asid Urik.  Merupakan produk
yang dapat menghilangkan sakit dan denyut-denyut dengan pantas, dapat meredakan bengkak, mengelakkan pembentukan asid urik. Selain daripada itu, ianya juga dapat mengurangkan keletihan, sakit kepala, atritis dan juga dapat mengurangkan kolestrol dalam badan kita.

Ramuan dan Kandungan :
  • Guar Gum
  • Buah Delima
  • Buah Nanas
  • Buah Lemon
  • Ekstrak Pandan
  • Asid Sitrik

Amalkan 30 minit sebelum makan tengahari, sehari sekali. Pastikan kita meminum air yang mencukupi sepanjang hari untuk mendapakan kesan yang terbaik. Untuk pesakit gout, cuba elakkan daripada mengambil makanan yang mempunyai kandungan purine yang tinggi seperti daging merah, ayam belanda, makanan laut (seafood), ikan herring, organ dalaman binatang seperti hati dan buah pinggang, asparagus, minuman manis dan juga minuman beralkohol. Kesemuanya ini akan meningkatkan lagi tahap asik urik dalam badan kita dan sangat tidak bagus untuk pesakit gout.



4. BioXcellent Tripeptide Colla W. Diamond




Kepada korang yang mahukan kulit yang lebih anjal dan gebu tu, produk ni memang amat sesuai korang amalkan. Kesannya boleh dirasai seawal 24 jam selepas meminumnya. BioXcellent Tripeptide  Colla W. Diamond ni dapat mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah kita, membaikpulih struktur kulit, mengatasi masalah jerawat, jeragat, pigmentasi dan tompok hitam. Mengaktifkan sintesis penghasilan kolagen tubuh kita dan ramuan premiumnya membekalkan zat penting untuk kulit. Selain daripada itu, ianya dapat melindungi kita dari sinaran UV, radikal bebas dan pencemaran, dapat mencantikkan dan menguatkan kuku dan rambut kita serta dapat meningkatkan pengeluaran susu bagi ibu-ibu yang menyusukan anak. Produk ini adalah sesuai untuk lelaki dan perempuan yang berusia 16 tahun ke atas.

Ramuan dan Kandungan :
  • Vitamin
  • Campuran Beri yang diperkaya dengan anti oksidan
  • Tripeptide Kolagen
  • Astaxanthin
  • Acacia Gum
  • Ekstrak Anggur
  • Tomato
  • Epal
  • Rasberi dan Buah Delima

5. BioXcellent Cupplus White





BioXcellent Cupplus White merupakan produk yang paling digemari dan digilai oleh para wanita. Tapi korang jangan pulak terperanjat, kerana ramai kaum lelaki terutamanya para suami yang tercari-cari produk sebegini untuk dihadiahkan kepada isteri dan isteri-isteri tercinta mereka. Kikikihhh!!! Kalau korang tak percaya, cuba lihat dan baca sendiri apakah khasiat dan kelebihan Cupplus White nih.

Antara khasiat dan kelebihan BioXcellent Cupplus White ini ialah :
  • Menambahkan saiz payudara, menjadikannya lebih pejal dan terangkat
  • Memadatkan punggung yang semakin kendur dan jatuh
  • Mencerah serta menggebukan kulit terutamanya bahagian puting payudara
  • Menganjalkan dan menegangkan kulit yang melendut dan kedutan halus pada payudara
  • Mencegah keputihan dan senggugut
  • Membesarkan kembali payudara terutama yang tumbesarannya terbantut
  • Membentuk payudara lebih padat berisi
  • Menaikkan payudara yang kendur dan jatuh
  • Mencantikkan payudara yang leper
  • Memontokkan payudara
  • Menghalus dan menegangkan kulit payudara

Ramuan dan Kandungan :
  • Acacia Gum
  • Buah Betik
  • Ubi Bit Merah
  • Ekstrak Halba / Fenugreek
  • Pueraria Lobata


ANTARA PETUA-PETUA YANG BOLEH DIAMALKAN






TIPS DAN PANTANG

  1. Untuk yang menghadapi MASALAH JERAWAT, elakkan daripada mengambil susu, makanan bergoreng dan kicap soya
  2. Elakkan mengambil KAFEIN secara berlebihan kerana ianya mempercepatkan proses penuaan
  3. Hentikan pengambilan semasa period kerana sistem penyerapan badan ketika ini adalah lemah dan berlaku pembaziran jika diminum pada waktu sebegini
  4. Jarakkan waktu selama 5 jam sebelum atau selepas pengambilan ubat klinik atau hospital
  5. Jarakkan waktu selama 1 hingga 2 jam sekiranya ada mengambil produk/supplement/jamu lain
  6. Sesuai diambil selepas kandungan/bayi yang berusia 4 bulan ke atas untuk ibu-ibu yang mengandung atau menyusukan
  7. Produk kurus/detok tidak sesuai diambil oleh ibu-ibu yang menyusu atau yang sedang mengandung
  8. Amalkan meminum AIR MASAK 2-3 liter untuk kesan yang lebih baik
  9. Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN, sila rujuk doktor atau pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa jenis produk
  10. Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN adalah tidak sesuai untuk mereka yang alah terhadap makanan laut atau masalah kulit sensitif atau resdung
  11. Boleh menggunakan sama ada air suam, air biasa atau air sejuk tetapi pastikan ianya benar-benar larut sebelum meminumnya
  12. Produk-produk ini sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur. Waktu yang dicadangkan adalah sebelum tidur kerana kadar penyerapan waktu malam adalah lebih tinggi


CARA PENGAMBILAN PRODUK BioXcellent





********************************************************

Sebarang Maklumat atau Pertanyaan Lanjut, sila hubungi :




HALDIN MANUFACTURING SDN BHD
Level 27.01, Centrepoint North
The Boulevard
Mid Valley City
Lingkaran Syed Putra
59200 KUALA LUMPUR

03 - 2280 6901

***********************






***************************************

8 ulasan:

  1. Wahhh nak kulit gebu gak, kena cuba ni!

    BalasPadam
  2. Kandungan kebanyakkan buah buahan, mesti sedap ni

    BalasPadam
  3. Wah wah wah.. Pak ya pun consume bio excellent ya.. Makin gebu gebas la pak ya nnt..

    BalasPadam
  4. tu dia, macam2 kelebihan produk ni..pakya bila minum jangan anjal pulak payudara nya ye..hehee

    BalasPadam
  5. Yg gout tu mcm bagus beli bg orgtua ni,pak ya,jgn nak anjal2 sgt la hahhahaha

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.