Kubersamamu...

yang khusyuk mendengar pun ada yang khusyuk tido pun ramai gak!bagus betul 'coverage' Digi ni yek, kat dalam bilik meeting pun dia ada...comey jek kan!
Apa jugak la si YB aku ni menceceh2 dalam meeting...biler ler nak abis!

Hari Jumaat tuhari aku kena gi meeting kat Mersing. Bawak kete sendiri bersama-sama dengan Abang MS ngan Abang MA, bertiga jek. Meeting tu supposed start kol 3.00 pm tapi tau jek la, YB Pengerusi aku tu memang dah habit dia suka datang lewat. At last, meeting tu start kol 3.40 petang. Dahlah start lewat, abis for sure ler lewat gak. Pukul 6 petang baru ler abis. Lepas minum-minum, kitaorang gi cari kopok lekor kat bandar Mersing. Iyer la, bandar Mersing kan memang terkenal ngan kopok lekornyer. Kemudian terus drive balik JB. Masa tu dah dekat kol 7 petang. Sampai rumah dalam pukul 9.30 malam. Masa dalam perjalanan tu eja asyik telefon jek sebab lama sangat menunggu tak sampai-sampai. Dia kata rindu bangat! Lagipun masa tu pun dah waktu dia untuk tido. Sampai rumah jek, aku dapat jumpa eja sekejap jek, pastu eja terus tido. Lepas mandi aku bersiap nak kluar. Nak ke mana plak ler tu. Mana lagi? Dah kalo hari Jumaat malam tu, paham-paham jek la, aktiviti mingguan, main bowling ler...
Masa kitaorang minum lepas abis meeting, staff-staff Pejabat Daerah Mersing mengadakan aktiviti J-Robik (Johor Aerobic) kat depan kantin. Ni ha gambor-gambor diaorang ngah syok berjoget:-

Dikuasakan oleh Blogger.