KALAU TAK KACAX TAK RAYA LAH NAMANYA


BUTIK KACAX, PILIHAN NO 1


Sejak abang dipertemukan dengan Butik KACAX yang terletak di Aras 3, Angsana Mall, Johor Bahru, abang rasa raya abang tidak akan lengkap jika tidak mengenakan baju kurta keluaran KACAX nih. Sebagaimana tahun sudah, abang pasti akan ke butik ini untuk meninjau kut-kut ada rekaan terbaru yang diperkenalkan. Nampaknya telahan abang tidak tersasar. Walah!!! banyak betul rekaan terbaru yang dipertontonkan.

Sesampai je abang ke pintu butik ini, abang telah terpandang dan terus terpaut kepada rekaan terbaru keluaran KACAX. Kurta pertama yang berjaya menambat hati abang adalah Kurta Andro. Tanpa membuang masa abang terus meminta untuk mencubanya. Hurmmm...memang so syantik Kurta Andro nih. Ada nampak kelainan terutamanya di bahagian poket baju. Ok set, satu dah jadi milik abang.




Pilihan pertama dah settle. So, sekarang masa untuk mencuba kurta kedua pula. Setelah membelek ke segenap butik, mata abang terpandang ke sudut 'New Arrival'. Yess!!! Kurta ni begitu special pada pandangan abang. Cepat betul terpikat bila melihatnya. Kurta Caprio merupakan rekaan terbaru yang segar tahun 2019 keluaran Butik KACAX. Ada 6 warna kesemuanya tetapi warna biru gelap menjadi pujaan hati abang. Terus grab tak cakap banyak dah. Abang suka Caprio ni sebab di bahagian leher dan tepi baju ada zip selain terdapat butang di bahagian pergelangan tangan yang menjadikannya sangat kemas dan segak bila dipakai.




Selain daripada Kurta Andro dan Kurta Caprio yang telah berjaya mengikat hati abang, ada pelbagai jenis kurta keluaran Butik KACAX ini. Antaranya ialah, Kurta Vito, Rico, Elano, Hugo dan juga Mauro. Setiap satunya mempunyai daya penarik yang tersendiri sehinggakan korang ingin memiliki kesemua rekaan yang ada. Rasanya memang ok sesangat lah kalau ambil setiap rekaan itu paling tidak pun sehelai setiap satunya. Raya kan sebulan. Boleh tukar saban hari, ye tak?! Haa apa lagi...PILIH KESEMUANYA!!!




Bagi korang yang ingin mencari baju Melayu selain daripada kurta untuk Hari Raya nanti, jangan risau. Kat Butik KACAX ni pun ada. Baju Melayu Mandalika yang sememangnya syantik-syantik belaka pastinya akan membuatkan korang terpegun. Ada banyak pilihan warna yang disediakan. Malahan sampin juga ada dijual di sini.





Uittt...tak habis lagi derr. Baju KEMEJA KACAX pun ada tau! Kainnya yang lembut dan bermutu tinggi amat selesa bila dipakai. Memang raya tahun ni korang bergaya sungguh lah yek. Ini betul-betul RAYA SAKAN NIHHH!!!



Khas untuk korang semua, sepanjang bulan Ramadhan ni, selain daripada kedai yang beroperasi di Aras 3, Angsana Mall, Butik KACAX juga ada membuka booth jualan di Lot 23 & 24 Aras G, berhadapan dengan Habib Jewel dan Lot 27 berhadapan Kedai Cermin Mata NIKON, Angsana Mall, Johor Bahru.






Berita baik untuk korang yang ingin memenangi hadiah tiket penerbangan pergi balik ke Guongzhou, Ho Chi Minh dan Jakarta. Para pemenang diberikan peluang untuk menentukan tarikh penerbangan yang mereka inginkan. Syaratnya mudah saja. Dengan setiap pembelian RM 100 ke atas di dalam satu resit sama ada di Butik KACAX atau Butik JAMILAH adalah layak untuk satu penyertaan. Semakin banyak korang membeli maka semakin cerah peluang korang untuk memenangi tiket penerbangan tersebut. Haa tunggu apa lagi der!!! Tarikh akhir peraduan ini ialah pada 15 Julai 2019.


Korang juga diberikan diskaun sebanyak 20% bagi pembelian sama ada online atau offline

dengan menggunakan kod PROMO BLOG.

Cepat, jangan lambat-lambat. Promosi ini akan berakhir pada 27 MEI 2019








Untuk Maklumat lanjut korang boleh la klik-klik :


Facebook



Instagram



Order Melalui Whatsapp

Post a Comment

6 Comments

  1. Kemeja Kacax tu memang kacak design corak dia.

    ReplyDelete
  2. Wahhh smart.. kusangkakan PakYa ade kembar td

    ReplyDelete
  3. waa serius mg nampak kacak pakai baju tu hehe. BTW salam kenal blogger dari Sabah. done follow :)

    ReplyDelete
  4. Haaa suka! Sekarang susah nak cari butik lelaki tau, menarik lah, bertambah kacax lah pak ya nanti di hari raya

    ReplyDelete
  5. Kacak dh tu hehe...jom follo blog sy pula 😊

    ReplyDelete