KACAX Jenama Terkenal dan Tersohor di Malaysia, Singapura, Indonesia, Brunei, Bangladesh, India, Pakistan dan banyak lagi


 

Sebut saja nama KACAX, pasti korang dah terbayangkan baju-baju kurta, baju Melayu, baju sedondon, kain songket, kain sampin, butang-butang baju yang cantik dan tertarik tu kan. Tapi paling ketara sekali mesti korang terbayangkan Hari Raya la kan!

Ya betul, memang tak boleh dah nak dinafikan lagi, ada KACAX mesti lah tandanya Hari Raya dah semakin hampir. Haa, korang dah get ready ke nak tema warna apa nak dipakai raya tahun ni? Apa nak susah-susah, korang pergi je ke Butik Kacax, macam-macam warna dan corak yang korang boleh pilih nanti. Jangan sampai berjam-jam tak tahu nak pilih corak dan warna yang mana satu sudah la ya.




Bagi PA, saban tahun memang Butik Kacax adalah pilihan utama baju raya PA dan anak-anak. Bukannya apa, best sangat baju-baju yang terdapat di Butik Kacax ni. Dah la kainnya sejuk, berkualiti,  potongan pun ngam je kalau pakai kat badan. Warna dan coraknya pun mengikut trend terkini. Harga takyah cakap la, memang berbaloi sangat-sangat. Lagi la kalau time nak raya ni kan, Butik Kacax mesti ada buat promo harga kaw-kaw.


Kalau tahun-tahun sudah, PA menggayakan baju Kacax dengan kasut Adidas, Nike, selipar Jepun dan banyak lagi, tahun ni PA bercadang nak menggayakan baju Kacax dengan kasut Onitsuka Tiger peberet PA. Haa, amacam, ok tak? Tak kisah dengan kasut apa pun pilihan korang, baju Kacax ni memang ngam je, walaupun dengan berselipar atau bercapal saja pun.


Korang yang nak cari baju raya tu, jangan lupa ke Butik Kacax di level 3, Angsana Mall Johor Bahru. Dengar kata nak raya ni Kacax memang bagi potongan harga yang tak masuk akal. Baik korang cepat-cepat grab sebelum berputih mata. Korang pergi la awal-awal sebelum nanti banyak stok yang dah habis. Semakin dekat nak raya ni, semakin ramai warga Singapura, Indonesia, Bangladesh, Pakistan, Brunei, Thailand, China dan ramai lagi yang datang ke Butik Kacax. Bersempena raya ni, Butik Kacax ada juga buka booth di Level 1 dan 3 selain daripada butik barunya di Uda Business Centre, Bandar Baru Uda, Johor Bahru.

Kalau mana-mana yang duduk jauh tu, korang boleh je buat pesanan secara online. Nanti diaorang pos kat korang bajunya. Haa senang kan...

Untuk info lanjut, korang gi je kat sini :

Instagram

Facebook

Tiktok












Post a Comment

2 Comments

  1. Dah intai-intai. Suka tengok material dia, Harga pun berpatutan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nina jangan lupa beli 10 pasang tau. Kalau boleh 30 pasang terus. Cukup 30 hari beraya

      Delete