MAMPUKAH Madu Saffron Iran Mempertajamkan Fikiran Manusia

 


MAMPUKAH Madu Saffron Iran Mempertajamkan Fikiran Manusia

Assalamualaikum korang. Kesinambungan daripada membelek-belek pati Oxymel Khal In-Sanivir haritu, mata PA terpaut pada produk Madu Saffron Iran https://shope.ee/602YUdgBGL keluaran BK Network. PA memang suka kalau bab-bab madu ni tapi selalunya madu lebah asli kat kampung-kampung ataupun madu kelulut la. Tapi yang ini madu saffron? Haish...first time dengar madu saffron. Apa kelebihan madu saffron ni berbanding dengan madu-madu yang lain ek?


Madu Saffron Iran merupakan campuran beberapa jenis madu hutan asli dengan perapan helaian bunga saffron yang diimport dari Iran dan berkualiti tinggi. Mengandungi 1 gram pati saffron asli yang dicampur dengan herba-herba terpilih dan dibancuh dengan air zam-zam tulin di dalam setiap botol 300 gram. Tekstur madunya sederhana pekat dengan warna perang gelap dan akan berubah menjadi perang kekuningan jika dibancuh dengan air.


Amat sesuai untuk kanak-kanak mahupun orang dewasa kerana sumbernya adalah daripada madu hutan asli, pati saffron asli (negin) yang berkualiti tinggi daripada Iran, su'dun dan juga air zam-zam dan tidak mengandungi perasa tambahan. Rasa madu dan saffronnya akan memberikan suatu rasa kehangatan yang sangat luar biasa melekat di tekak kita selepas meminumnya. Rasa ini lah yang membezakan Madu Saffron Iran ini dengan madu-madu lain.



Apakah Kebaikan Madu Saffron Iran ni?

Antara kebaikan yang kita boleh perolehi daripada Madu Saffron Iran ini adalah ianya dapat membantu menguatkan daya ingatan dan mempertajamkan fikiran, membantu meningkatkan tahap imuniti badan, membantu menenangkan hati dan perasaan, menghilangkan rasa resah gelisah dan gundah gulana, menambahkan tenaga rohani dan jasmani, membantu tidur yang lebih lena, mengurangkan sakit-sakit sendi, membantu menstabilkan kehangatan tubuh dan banyak lagi khasiatnya.



Cara Pengambilan Madu Saffron Iran

Cara pengambilan adalah bergantung kepada beberapa tujuan, antaranya adalah :

Mempertajamkan Fikiran - 2 sudu madu pada waktu pagi selepas sarapan. Sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa.

Menenangkan diri - 3 sudu madu dibancuh dengan secawan air sejuk, kacau sebati dan minum sehingga habis.

Masalah sakit sendi dan untuk tidur lena - Minum 1 sudu setengah jam sebelum tidur dan minum segelas air.

Amalan Harian - 3 sudu madu dibancuh dengan sebotol air putih. Minum sepanjang hari.



Cara Penyimpanan

Simpan pada suhu bilik, jauhkan daripada cahaya matahari dan suhu panas dan suhu berkelembapan tinggi. Tidak perlu simpan di dalam peti sejuk.


Untuk Mendapatkan Produk-produk Keluaran BK Network, korang klik je link ni:











Post a Comment

0 Comments