Lelaki Misteri

Haa...ni dia mamat yang aku bagitau yang tetiba pagi tadi terjongol kat dalam bilik mengaji. Baru dua hari dia ni berlegar2 berkeliaran kat kawasan opis aku. Kitaorang pun tak tau dari mana asal-usulnyer mamat ni. Tup2 ada jek! Bangsa apa pun kurang pasti sebab tak pernah dengar sore dia lagi. Tu kat leher dia ada kesan lubang. Kitaorang buat andaian berkemungkinan dia pernah accident. Mungkin lubang kat leher dia tu membuatkan dia tak boleh bercakap. Ni tadi masa kitaorang minum kat bawah, kitaorang suruh dia posing2. Nak cuba iklankan dalam sini, kut2 ada sesaper yang kenal atau family dia tak jumpa dan tak tau dia di mana. Mungkin terlepas dari rumah agaknya. Kesian gak la sebab otak dia memang tak betul sket. Tak tau nak balik rumah macam mana agaknya. Pastu malam tadi kabarnyer dia tido kat bangunan tempat aku kerja ni, kesian kan!!!
Dikuasakan oleh Blogger.