LAZZ SUSU KAMBING - RUGI...RUGI...RUGI....HAISHHHH !!!



ALAMAK...SUSU KAMBING??! SEDAP KE??!!


Kalau sebut kambing je, memang otomatik dah terbayang akan rasa hamis, hanyir dan sebagainya kat kepala aku. Daging kambing pun aku tak makan, ini kan pula susu kambing. Tekak aku memang dan dan tu jugak akan rasa loya. Aku satu keluarga memang tak makan daging kambing, tak tahu kenapa. Tak boleh nak telan...

Kemudian, aku ada terbaca artikel-artikel dan promo-promo di media-media sosial termasuk sosek-sosek dari kawan-kawan aku mengenai Lazz Susu Kambing. Kebanyakan daripada mereka menyatakan Lazz ni memang berbeza daripada susu-susu kambing jenama lain yang berada di pasaran. Aku punya perangai pulak memang suka je nak mencuba benda-benda yang pada aku dapat mencabar ketakutan aku konon-kononnya lah. Dalam situasi aku ni Takut Kepada Rasa Hamis Kambing...muahahaha!!! Best Part tu kan, Lazz Susu Kambing ni bagus diamalkan sepanjang bulan Ramadhan sebab badan kita tak lesu dan kurang bermaya. Apalagi, terus buat pesanan !!


MACAM MANA NAK BUAT PESANAN??!




Laaa...tak susah nak buat pesanan Lazz Susu Kambing ni rupanya. Ada 2 kaedah paling senang dan pantas :-

Melalui wasap : www.wasap.my/6018232600

atau secara atas talian : www.lazzdelivery.com



ADA BERAPA PERISA LAZZ SUSU KAMBING NI??!


Lazz Susu Kambing ni ada 4 perisa kesemuanya :




Lazz Susu Kambing Asli



Lazz Susu Kambing Kurma



Lazz Choco



Lazz Cafe




APAKAH KEBAIKAN DAN KELEBIHAN LAZZ SUSU KAMBING NI??!!


Sebenarnya tak perlu dah nak bercerita fasal kelebihan susu kambing ni. Ramai pun antara kita sudah sedia maklum dengan kelebihan yang ada pada susu kambing berbanding dengan susu lembu. Susu kambing adalah lebih mudah dicerna dan ianya bersifat alkali serta mempunyai tahap kalsium yang lebih tinggi.

Banyak khasiat yang dapat diperolehi daripada Lazz Susu Kambing antaranya :

1. Meningkatkan sistem imunisasi badan
2. Melawaskan dan melancarkan sistem penghadaman
3. Menguatkan tulang dan gigi
4. Meningkatkan tahap IQ
5. Menyahtoksin dalam badan
6. Meningkatkan tenaga dan badan akan terasa lebih ringan
7. Membuang angin dan toksin dalam badan
8. Membantu mengurangkan risiko penyakit kronik seperti sakit jantung, darah tinggi dan diabetes
9. Mengawal kenaikan berat badan dan obesiti (80 kalori sahaja bagi satu hidangan)
10. Meningkatkan kesuburan khususnya bagi mereka yang sukar mendapatkan zuriat
11. Dapat menguatkan rahim kaum wanita
12. Sangat bagus untuk ibu-ibu hamil kerana dapat mengurangkan loya, sembelit dan beri tenaga
13. Memberikan sumber nutrien untuk anak dalam kandungan dan mengelakkan kekuningan
14. Kebaikan-kebaikan terhadap ibu yang menyusukan kerana bertindak sebagai 'milk booster', 
      mengurangkan keguguran rambut dan memekatkan susu badan serta memberikan tenaga
15. Melegakan sakit gastrik dan dapat membantu merawat asma dan lelah


Tapi yang paling aku suka tentang Lazz Susu Kambing ni sebab TIDAK ADA BAU HAMIS dan rasanya pulak sangat sedap. Langsung tak ada bau kambing...hehehe!!! Perisa yang aku paling suka ialah Lazz Choco dan Lazz Cafe



Sekarang ni bukan aku seorang sahaja yang suka minum Lazz Susu Kambing ni malahan anak dan wife pun dah mula mencintai Lazz Choco dan Lazz Cafe. Sepanjang bulan Ramadhan ni kami amalkan segelas semasa sahur dan segelas lagi sewaktu berbuka puasa. Alhamdulillah, selain daripada perut tidak meragam, sakit pedih ulu hati pun dapat dielakkan. Malahan kami lebih bertenaga dan tidak cepat letih. Aku memang ada penyakit gastrik dari semenjak di bangku sekolah lagi dan perut memang selalu meragam kalau lambat makan atau salah makan. Sejak amalkan Lazz Susu Kambing ni, alhamdulillah...perut dah tak sakit lagi. Dah la tu, baru aku tau rupa-rupanya Lazz Susu Kambing ni sedap gilerrr !!!! HAHAHA !!!!


MEMANG BETUL-BETUL RUGI TAK AMALKAN DARI AWAL-AWAL LAGI ! HAISSHHH !!!!



12 ulasan:

  1. Teringin nak cuba yg kurma tu

    BalasPadam
  2. suka lazz cafe, kopi susu kambing yg sgt sedap!

    BalasPadam
  3. huda pun amalkan susu kambing lazz ni waktu sahur. Alhamdulillah masuk hari keempat bertenaga jer puasa. Terbaik susu kambing Lazz

    BalasPadam
  4. Moha pun amalkan minum susu lazz ni.. sedap! Anak2 pun suka. Paling best si kecik tu takde alahan dengan susu lazz ni. Tp kalau minum susu formula, kejap je dah poo poo..

    BalasPadam
  5. bula puasa nie minum lazz susu kambing + kurma. bertambah-tambah tenaga

    BalasPadam
  6. perghh.. memang xdinafikan lazz memang sedap dan berkhasiat. Sekali cuba, berkali2 nk minum..macm ketagih plk..

    BalasPadam
  7. bertenagalah lepas minum susu kambing ni kan

    BalasPadam
  8. serius sedap ..acik suka lagi yang coklat

    BalasPadam
  9. Link utk whatsapp tu cakap this number is not on whatsapp.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.